Wednesday 7 November 2018

BBM3410/18 : Prof masuk TV Alhijrah

Assalamualaikum ... 


Pada hari Isnin bersamaan 5 November 2018, Prof kami yang comel masuk tv Alhijrah untuk mengupas tajuk "Permartabatan Bahasa Melayu dam Pengharmonian Hubungan Kaum melalui Alam Siber"


Nampak tak kawan-kawan Prof saya tu... haa jangan tengok lain pula macam saya nie, tengok Asryaf Muslim pula ... hahaha, gurau je...


Hebat kan Prof saya nie, sampai masuk tv... rasanya, bukan sekali je Prof masuk tv, dah banyak kali... Tu masuk tv, belum lagi kira berapa banyak buku yang Prof dah tulis dan telah pun diterbitkan. Fuhhh, memang hebatlah Prof ... Saya salute dengan Prof dan Prof adalah salah satu idola saya. 

Untuk Prof... Prof tolong doakan saya akan jadi macam sehebat Prof ye... Aminn.



No comments:

BBM3410/18 : Facebook

Popular Posts