Wednesday 3 October 2018

BBM3410/18 : My PITA


Assalamualaikum ... 


Hai pada post kali agak tidak formal sedikit kerana Prof benarkan kami buat cerita tentang diri atau pengalaman kami tapi masih dalam skop iaitu perkara yang berlaku pada diri kami dalam minggu ini...  Ermmm...  Apa ya... Haaa pita ! Mesti kawan kawan tau apa itu pita... Alah maklumlah bukan namanya mahasiswa kalau tidak kenal apa itu pita, namun begitu,  ada juga kawan kawan saya yang tak sambung belajar bukan sebab apa mungkin mereka nak bekerja pada usia awal kan,  jadi mereka agak kebaruan dengan perkataan PITA ... Tapi tidak apa... Saya akan berikan definisi pita...  Ok... Pita maksudnya... ( PROJEK ILMIAH TAHUN AKHIR )... ermmm disebabkan saya ni adalah pelajar tahun akhir jadi wajiblah bagi saya untuk mengambil kursus ni... Jadi apa kaitannya dengan skop yang prof berikan... Haaa...  Sebenarnya sangat berkait... Iaitu selama seminggu yang prof maksudkan itu adalah hari hari dimana pita sentiasa bermain di fikiran, di ingatan, di hati dan juga di jiwa... Hahaha... Ok tak kelakar pun... Ermmm tapi tulah yang berlaku pada diri ini... Hari hari ku sentiasa dihantui oleh PITA nie... Scary tau tak... Lebih scary dari hantu. 😅😅😅😅😆... Nak tau kenapa scary ... Biarlah kami berlima (kumpulan sv yang sama)  je tahu kenapa scary sangat tu? .



 Nampak tak muka kepenatan tu... huhuhu


Ok lah sekian saja dari saya untuk post kali ini... jumpa di post seterunya... tunggu tau.

No comments:

BBM3410/18 : Facebook

Popular Posts